Good Buy Review Tuesday - Reviva Labs Eye Complex Firming Cream

Μία κρέμα ματιών που τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ καθημερινά και που αξίζει να την προσέξεις, είναι η Eye Complex Firming Cream της Reviva.


Την αγόρασα από το Iherb πριν μερικούς μήνες και μόλις πριν λίγο καιρό άρχισα να την χρησιμοποιώ. Από την πρώτη στιγμή μου έκανε εντύπωση η πλούσια υφή της και το γεγονός ότι απορροφάται πάρα πολύ γρήγορα, παρόλο που πρόκειται για μια φόρμουλα βασισμένη κυρίως σε βότανα. Στο θέμα των πρηξιμάτων που παρουσιάζονται κατά καιρούς κάτω από τα μάτια λειτουργεί πάρα πολύ καλά, την χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ ανελλιπώς. Έχω προσέξει ότι ειδικά το πρωί βοηθάει το concealer να "στρώσει" καλύτερα χωρίς να κάνει γραμμές, ενώ δείχνει τα μάτια πολύ πιο ξεκούραστα. Είναι μια συσφιγκτική ενυδατική κρέμα ματιών που σίγουρα συνιστώ

Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά (όχι που να αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον) και χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα για τα μάτια. Η συσκευασία του είναι στα 21gr και δεδομένου ότι χρειάζομαι μικρή ποσότητα, θα μου διαρκέσει πολύ καιρό ακόμα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν δοκιμάζεται σε ζώα και δεν περιέχει συστατικά από ζώα, όπως και όλα τα προϊόντα της Reviva labs

Το μειονέκτημα είναι ότι την βρίσκεις μόνο μέσω ίντερνετ, εγώ την βρήκα από το Iherb εδώ

Συστατικά:
Water, Glycerin, Sorbitol, Whole Wheat Protein, Compound of (Red Vine, St. John's Wort, Arnica, Witch Hazel, Horse Chestnut, Ivy), Wheat Germ Oil, Sweet Alond Oil, Calendula Oil, Carbomer 934, Castor Oil, Cornflower Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Fragrance.

Θα την αναζητήσω σίγουρα ξανά, την έχω ήδη προσθέσει σε καλάθι στο iherb για να την συμπεριλάβω σε μία από τις αγορές μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...