Review: Youth Lab Wrinkles Erasure Cream for eyes

Σας την ανέφερα στο video μου με την ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου. Μόλις που είχα ξεκινήσει να την χρησιμοποιώ και είχα καταλάβει πόσο πολύ θα μου άρεσε. Δεν την είχα δείξει όμως πριν σχηματίσω καλύτερη άποψη για αυτήν. Νομίζω λοιπόν ότι τώρα που πέρασε ένας ολόκληρος μήνας, μπορώ να σας πω - χωρίς φόβο και πάθος - την άποψη μου για αυτήν την κρέμα ματιών.


Αγαπώ, αγαπώ, αγαπώ αυτήν την κρέμα. Αγαπώ την Wrinkles Erasure Cream for Eyes από την Youth Lab. Πρόκειται για μια αντιρυτιδική κρέμα ματιών με πλούσια υφή, που απορροφάται όμως εύκολα και γρήγορα. Δρα ενάντια στους μαύρους κύκλους και στα πρηξιματάκια κάτω από τα μάτια και απευθύνεται σε όλους τους τύπους επιδερμίδας. Έρχεται σε γυάλινο βαζάκι στα 20ml και κοστίζει γύρω στα 28€. Ιδανικά θα την προτιμούσα σε άλλη συσκευασία, ούτως ώστε να μην χρειάζεται να βάζουμε τα χέρια μας μέσα. Αλλά η σύσταση της με έχει ξετρελάνει τόσο που θα το παραβλέψω. Με τόσο πλούσια υφή χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για να καλύψω την περιοχή των ματιών και προβλέπω να μου κρατάει αρκετό καιρό ακόμα. Την φοράω ανελλιπώς κάθε πρωί και θα συνεχίσω να την φοράω για πολύ ακόμα. 

Η μοναδική της σύνθεση στο Εξαπεπτίδιο Νέας Τεχνολογίας Receptor Uphold against BioAging επιτυγχάνει τη μείωση των ρυτίδων και την επαναφορά της συνοχής του δερματικού ιστού, τα φυτικά Βλαστοκύτταρα και τα βιομιμητικά Αμινοξέα «γεμίζουν» τις ρυτίδες έκφρασης και ενυδατώνουν άμεσα την περιοχή, ενώ το Σκουαλένιο, η Βιταμίνη Ε και το εκχύλισμα Έλαιου Αbyssian επαναφέρουν την ελαστικότητα στο δέρμα.

Όσο καιρό την χρησιμοποιώ έχω προσέξει ότι υπάρχει διαφορά στα πρηξιματάκια κάτω από τα μάτια αλλά και στις λεπτές γραμμές. Ειδικά για τις γραμμές, παρατήρησα ότι το concealer που φοράω (κυρίως για να φωτίσω την περιοχή) δεν μαζεύει καθόλου στις γραμμές. Και δεν έχω αλλάξει concealer.... αλλά κρέμα ματιών. Έχουν μειωθεί αν και όχι ορατά αλλά σημαντικά, ενώ τα μάτια μου φαίνονται πιο ξεκούραστα.


Δερματολογικά ελεγμένη και μη φαγεσωρογόνα σύνθεση, χωρίς parabens, κατάλληλη για κάθε τύπο δέρματος.

Μπορείτε να την βρείτε στο Academia Fresh, στην Ακαδημίας (ένα κουκλίστικο μαγαζάκι που λατρεύω και που σας έχω μιλήσει άπειρες φορές για αυτό) αλλά και σε ηλεκτρονικά φαρμακεία εδώ.


The KM Projects
Not just another beauty blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...